Category Archives: Articole

Evaluarea calitatii serviciilor de catre clienti

Managementul calitatii serviciilor – Evaluarea calitatii serviciilor de catre clienti Controlati modul in care clientii evalueaza calitatea serviciilor dvs. Dezvoltati metode pe care clientii dvs. sa le poata folosi pentru a evalua calitatea serviciilor dvs. Aceste metode de evaluare a … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

Managementul caitatii – Controlul responsabilitatilor legate de proiect

ISO 9004 – Controlati responsabilitatile legate de proiectul dvs. • Alocati responsabiliti pentru proiectarea serviciului si controlati modul in care aceste responsabilitati sunt exercitate. Alocati si controlati urmatoarele responsabilitati: • Gestionarea specificatiilor referitoare la servicii, la prestarile de servicii si … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

Controlul folosirii metodelor si tehnicilor statistice

Managementul calitatii – Controlul folosirii metodelor si tehnicilor statistice • Controlati alegerea si folosirea metodelor statistice. • Luati in considerare folosirea metodelor si tehnicilor statistice care v-ar putea ajuta: • Sa studiati tendintele pietei. • Sa va definiti nivelurile calitatii. … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

ISO 9004 – Dezvoltarea procedurilor de controlare a procesului

ISO 9004 – Dezvoltati proceduri de controlare a procesului • Dezvoltati proceduri de controlare a procesului. Dezvoltati proceduri care sa controleze fiecare aspect al procesului dvs. de productie. Dezvoltati proceduri pentru a: • Va asigura ca materiile prime indeplinesc cerintele … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

ISO 9004 – Analiza manageriala, costurile calitatii si studiile de piata

ISO 9004 pentru Managementul calitatii materialelor prelucrate – Analiza manageriala, costurile calitatii si studiile de piata Dezvoltati o procedura de analiza manageriala • Dezvoltati o procedura de analiza manageriala. Aceasta ar trebui sa explice modul in care managerii seniori vor … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

Interactionarea cu clientii dvs. – Ghid ISO 9004

O cat mai buna interactionare cu clientii dvs. poate fi realizata urmand o serie de etape, printre care cele mai importante sunt: • Dezvoltati o imagine a serviciilor de calitate si incurajati personalul prestator de servicii sa transmita aceasta imagine … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

Identificarea, separarea si analiza produselor neconforme

Identificarea • Dezvoltati si documentati proceduri care sa identifice produsele neconforme. Aceste proceduri ar trebui sa garanteze ca produsele neconforme sunt: • Descoperite imediat. • Inregistrate adecvat. Separarea • Dezvoltati si documentati proceduri care sa separe produsele neconforme. Aceste proceduri … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

Cum demonstrati ca proiectele dvs. indeplinesc cerintele ISO?

Demonstrati ca proiectele dvs. indeplinesc cerintele: • Analizati si verificati proiectele produselor pentru a identifica si preveni problemele. Efectuati analize ale proiectelor pentru a: • Demonstra ca produsul dvs. va indeplini toate nevoile, asteptarile si cerintele clientilor. • Demonstra ca … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

Despre cunoasterea microbilor

Un consultant senior in lactate a sfatuit producatorii sa ajunga sa cunoasca diversii microbi – patogeni cauzati de alimente – care le pot contamina produsele. “Fiecare din acesti «baieti rai» are caracteristici diferite,” a afirmat el. De pilda, 30 de … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment

ISO/TC 10 – Documentatia produselor tehnice

Desenul tehnic si standardele ISO Cand o fabrica este construita in Chile de catre un constructor francez urmand niste planuri suedeze… atunci intelegem importanta standardelor pentru desen tehnic. Ar fi dificil sa gasim un sector de activitate industriala care sa … Continue reading

Posted in Articole | Leave a comment