O cat mai buna interactionare cu clientii dvs. poate fi realizata urmand o serie de etape, printre care cele mai importante sunt:
• Dezvoltati o imagine a serviciilor de calitate si incurajati personalul prestator de servicii sa transmita aceasta imagine atat clientilor lor interni, cat si celor externi.
• Dezvoltati modele efective de comunicare atat cu clientii interni, cat si cu cei externi. Incurajati intreg personalul prestator de servicii sa:
• Asculte atent ceea ce spun clientii.
• Se ocupe fara intarziere de problemele de comunicare.
• Tina clientii la curent cu serviciile dvs. Aceasta se poate realiza explicandu-le:
• Serviciile dvs. si procesul de prestare de servicii.
• Modul in care serviciile dvs. vor indeplini nevoile clientilor.
• Modul in care vor fi tratate potentialele probleme.
• Modul in care clientii va pot ajuta sa va imbunatatiti serviciile.
• Dezvoltati facilitati adecvate si puneti la dispozitie resursele potrivite pentru a spijini comunicarea si interactiunile atat cu clientii interni, cat si cu cei externi.
• Dezvoltati metode de garantare a faptului ca problemele de interactiune si comunicare cu clientii sunt transpuse in oportunitati de a va imbunatati sistemul de calitate a serviciilor.