Evaluarea calitatii serviciilor de catre clienti

Managementul calitatii serviciilor – Evaluarea calitatii serviciilor de catre clienti

Controlati modul in care clientii evalueaza calitatea serviciilor dvs.

Dezvoltati metode pe care clientii dvs. sa le poata folosi pentru a evalua calitatea serviciilor dvs. Aceste metode de evaluare a calitatii ar trebui sa permita clientilor sa va ofere instantaneu un feedback si sa evalueze performantele serviciilor anterioare. Asigurati-va ca:

• Solicitati activ opiniile clientilor dvs.
• Respectati evaluarile subiective ale clientilor.
• Masurati satisfactia si lipsa de satisfactie a clientilor.
• Evaluati daca sunt exprimate sau nu nevoile si asteptarile clientilor in compendiul despre servicii.
• Evaluati daca specificatiile dvs. pun sau nu accentul pe nevoile si asteptarile clientilor.
• Evaluati daca procesele care implica serviciile si prestarea de servicii indeplinesc sau nu nevoile si asteptarile clientilor.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Articole. Bookmark the permalink.