O divizie a bancii NDB primeste certificarea ISO 9001

Sri Lanka. 26 iunie 2012. Banca srilankeza NDB (www.ndbbank.com) a mai inregistrat un record in industria bancara locala, devenind prima banca distinsa cu certificarea ISO 9001 pentru divizia sa de servicii bancare corporative (Corporate Banking). Certificarea confirma faptul ca serviciile oferite de aceasta divizie respecta standardele internationale ale calitatii pentru serviciile si procedurile bancare.

Si alte divizii NDB castigasera anterior certificarea ISO pentru calitate: resursele umane, serviciile comerciale si divizia de audit intern. Cea de-a patra divizie NDB certificata ISO se ocupa de achizitiile si serviciile de finantare ale intreprinderilor medii si mari din Sri Lanka.
Aderarea la excelentele proceduri de control al calitatii si mentinerea supravegherii asupra tuturor proceselor care au legatura cu clientii si cu personalul au fost doi factori care au contribuit din plin la obtinerea prestigioasei certificari ISO 9001 pentru managementul calitatii.

Divizia bancara in cauza isi desfasoara activitatea tinand cont de unele indrumari si politici privind calitatea care permit procese rapide de indeplinire a cerintelor legale si de reglementare, evaluarea si indeplinirea nevoilor clientilor, ca si dezvoltarea competentelor personalului in vederea cresterii calitatii in ansamblu.

Comentand aceasta certificare, Indrajit Wickramasinghe, director de operatiuni la NDB, a spus:
“Unitatea Corporate Banking din cadrul NDB nu numai ca a dovedit o crestere majora a volumului de afaceri si a profitului, ci a reusit si sa isi pastreze majoritatea clientilor de-a lungul anilor. Pe langa controlul si sistemele interne care ajuta la monitorizarea si la administrarea portofoliului, succesul diviziei este stimulat si de inaltele standarde ale calitatii la care aceasta adera dintotdeauna.”

“Administrarea portfoliului se afla in mainile capabile ale unei echipe de directori foarte bine informati, care sunt instruiti continuu pentru a intelege nevoile in schimbare ale clientilor. Primirea certificarii ISO reafirma capacitatea NDB de a furniza solutii de inalta calitate clientelei sale corporative.”

Buwanekabahu Perera, vicepresedinte si seful diviziei de servicii bancare corporative de la NDB, si-a exprimat opinia despre certificarea ISO spunand: “Atenuarea riscurilor si standardele pentru calitate sunt puse in practica in mod coerent in divizia noastra, in special pentru ca aceasta unitate se ocupa de mari conglomerate, care au interese diversificate si sunt preocupate in cel mai inalt grad de calitate. Certificarea ISO 9001 sustine politicile calitatii si oficializeaza procesele acestui standard international.”

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Stiri. Bookmark the permalink.