Cum puteti gestiona procesele legate de consumatori

In acest articol vom cauta sa detaliem o serie de aspecte legate procesele cu privire la aflarea cerintelor consumatorilor si la cele in legatura cu revizuirea cerintelor identificate pentru asigurarea faptului ca organizatia le poate indeplini cu succes.

Definirea cerintelor

Obiectivul este de a pune in functiune un proces care sa asigure faptul ca ori de cate ori o comanda este acceptata, toate cerintele legate de acea comanda sunt definite. Fiecare organizatie va avea diferite tipuri de cerinte, fiind nevoie de o planificare prealabila actiunii de identificare a tipului de informatii necesare a fi aflate de la consumatori.

Folosirea formularelor de comanda care permit personalului sa puna intrebarile potrivite reprezinta un instrument foarte util. Puteti utiliza o tehnica similara pentru a va asigura ca clientul completeaza toate informatiile relevante. O planificare eficienta inaintea elaborarii procesului va permite identificarea tuturor tipurilor de informatii pe care organizatia trebuie sa le colecteze.

Revizuirea cerintelor

Procesul derulat de dumneavoastra trebuie sa includa si o etapa de revizuire a cerintelor si asigurarea faptului ca organizatia proprie este capabila sa indeplineasca acele cerinte. Trebuie sa va cunoasteti propriile procese si sa stiti daca sunteti cu adevarat capabili sa acceptati o anumita comanda. Comanda trebuie preluata doar in cazul in care indepliniti cerintele precizate in cadrul ei.

Aveti nevoie de o inregistrare cu privire la acesta revizuire si la acceptarea comenzilor.

De asemenea, trebuie sa luati in considerare modalitatea in care gestionati modificarile aduse la comenzi. Trebuie sa revedeti modificarile pentru a va asigura ca indepliniti noile cerinte.

Comunicarea cu consumatorii

Este necesar sa evaluati modalitatile pe care le utilizati pentru a comunica cu consumatorii. Trebuie sa raspundeti cu actiuni concrete la intrebari precum:
• Detineti un serviciu pentru clienti care preia comenzile ?
• Detineti un catalog de prezentare a produselor si serviciilor din portofoliul organizatiei dumneavoatre ?
• Metodele dumneavoastra obtin rezultatele scontate ?
• Sunt eficiente metodele utilizate ?
• Daca sunt eficiente veti beneficia prin formalizarea lor in cadrul unei proceduri sau instruirea este suficienta pentru a va asigura ca procesul de comunicare este eficient si potrivit ?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Articole. Bookmark the permalink.