Aveti nevoie de consultanta pentru a obtine certificarea ISO 9001 ?

Aveti nevoie de consultanta pentru obtinerea certificatului ISO 9001 insa aveti resurse financiare limitate. Care sunt optiunile?

Asistenta in procesul de consultare poate varia, de la un consultant care actioneaza in calitate de consilier, pentru a acorda ajutor atunci cand este nevoie pana la o colaborare efectiva, cu un consultant angajat cu norma intreaga. Gradul de implicare reprezinta cel mai important factor in determinarea costului final al activitatii de consultanta.

Nu mai este nevoie sa spunem ca exista o dependenta directa intre timpul petrecut in cadrul companiei d-voastra si numarul de activitati si sarcini pe care le desfasoara, pe de o parte, si costul serviciilor prestate, pe cealalta parte. Cu cat consultatul petrece mai mult timp in cadrul companiei d-voastra, cu atat vor creste costurile.

Este important sa tineti cont de faptul ca, daca un consultant este lasat sa faca totul legat de proiectul de certificare ISO, nu sunteti in situatia de a controla propriul dumneavoastra program de calitate. Cele mai bune programe sunt cele “detinute” de organizatie, care reflecta cerintele unice si conditiile afacerii d-voastra, nu doar ideile consultantului cu privire la eficacitatea unui program propus de el.

Implicarea d-voastra in procesul de calitate este esentiala, reducand costul final al acestuia prin scaderea cheltuielor consultative si oferind o anumita robustete si simplitate, prin adaptarea programului la activitatile efective pe care le desfasurati si pe care le cunoasteti si intelegeti mai bine decat consultantul.

Nu diminuam importanta consultantului insa subliniem ca nu trebuie sa va limitati contribuitia in cadul programului de calitate, chiar daca nu aveti experienta.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Aveti nevoie de consultanta pentru a obtine certificarea ISO 9001 ?, 10.0 out of 10 based on 2 ratings
This entry was posted in Articole. Bookmark the permalink.