Controlul compendiilor, specificatiilor si evidentelor despre servicii

ISO 9004 – Managementul calitatii serviciilor – Controlul compendiilor, specificatiilor si evidentelor despre servicii

Controlati pregatirea compendiilor despre servicii

• Controlati pregatirea compendiilor despre servicii. Asigurati-va ca:
• Rezultatele studiilor de piata sunt folosite pentru a dezvolta cate un compendiu despre servicii.
• Asigurati-va ca nevoile clientilor se reflecta in compediul despre servicii.
• Obligatiile catre clienti sunt prezentate in compediul despre servicii.
• Asigurati-va ca organizatia dvs. va fi capabila, intr-adevar, sa furnizeze serviciile descrise in compendiu.

Controlati specificatiile legate de serviciul oferit de dvs.

• Controlati dezvoltarea specificatiilor legate de serviciul oferit de dvs. Controlati modul in care compendiul este transpus in specificatii referitoare la serviciul respectiv.
• Specificatiile legate de servicii ar trebui sa descrie complet si precis noul serviciu. Ele ar trebui:
• Sa descrie caracteristicile serviciului (calitati) pe care clientii le vor aprecia si evalua.
• Defineasca un standard concret privind posibilitatea de acceptare a fiecarei caracteristici ale serviciului (calitate).

Controlati modul in care sunt pastrate evidentele cu privire la prestarea de servicii

• Dezvoltati un sistem de tinere a evidentei despre prestarea de servicii si controlati modul in care este folosit Asigurati-va ca pastrati o evidenta a lucrarilor efectuate in timpul fiecarei faze a prestarii serviciului respectiv (monitorizati situatia serviciului). Pastrati evidente cu scopul de a:
• Dovedi ca ati efectuat lucrarile.
• Dovedi ca lucrarile indeplinesc specificatiile dvs.
• Dovedi ca sunt satisfacuti clientii.

tags: certificare iso, managementul serviciilor, consultanta iso, managementul calitatii, ISO 9004

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Articole. Bookmark the permalink.