Unitatile de solutii pentru marketing, lantul de aprovizionare si impachetare au fost recertificate ISO 9001:2008 ca parte a eforturilor de imbunatatire continua a calitatii
Milan, Illinois. 13 iulie 2011. Group O, compania de optimizare specializata in solutii pentru marketing, lantul de aprovizionare si impachetare, este incantata sa anunte ca toate cele trei unitati ale sale au atins conformitatea cu standardul Organizatiei Internationale pentru Standardizare (ISO) 9001:2008 in privinta sistemelor lor de management al calitatii.
Certificarea ISO 9001:2008 pune accentul pe imbunatatirea continua si pe satisfactia clientilor si valideaza eficacitatea sistemelor de management al calitatii implementate de Group O, ca si angajamentul companiei fata de imbunatatirea continua.
Conformitatea ISO a fost verificata printr-un audit efectuat de Det Norske Veritas (DNV), un organism de certificare de terta parte.
In plus, noua unitate logistica a Group ai carei clienti sunt in principal companiile de varf din telecomunicatii, se alatura grupului de solutii pentru marketing prin certificarea TL 9000. Standardul TL 9000 este o extensie a ISO 9001:2008 conceputa special pentru industria telecomunicatiilor si care vizeaza sa garanteze ca un anumit furnizor indeplineste cerintele foarte exigente din lantul de aprovizionare al industriei telecomunicatiilor de-a lungul diverselor zone de servicii.
Aceste certificari ISO inseamna pentru Group O incorporarea managementului calitatii in serviciile sale integrate de marketing destinate companiilor din domeniu.
Group O ofera servicii logistice de terta parte (3PL) unor importanti producatori de echipamente originale (OEM), printre care se numara HTC, LG, Nokia, Pantech, RIM, Samsung si Sony/Ericsson. Compania are sediul in Milan, Illinois, ocupand locul noua ca marime in Statele Unite printre companiile cu proprietari de origine hispanica, avand peste 1350 de angajati.
Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul companiei, www.groupo.com.