Doha Islamic, divizia bancara islamica a Doha Bank, a fost certificata ISO 9001:2008 ca recunoastere a sistemului sau de management al calitatii. Doha Bank este prima banca din Qatar care a obtinut aceasta certificare pentru divizia sa bancara islamica.
“Aceasta certificare marcheaza inca o piatra de hotar in cresterea progresiva a Doha Bank, in asigurarea de servicii de calitate superioara clientilor sai,” au declarat surse oficiale din interiorul bancii.
Doha Islamic a primit aceasta certificare de la organismul de certificare recunoscut in intreaga lume, Société Générale de Surveillance (SGS). Certificarea acopera toate sucursalele si operatiunile Doha Islamic.
Doha Bank obtinuse deja certificari ISO 9001:2008 pentru operatiunile sale bancare conventionale, ISO 27001 pentru securitatea informatiilor si ISO 20000 pentru managementul serviciilor IT.
ISO 9001:2008 specifica standardele internationale privind sistemul de management al calitatii, ceea ce garanteaza ca o organizatie isi demonstreaza abilitatea de a furniza in mod constant produse sau servicii care indeplinesc asteptarile clientilor si, in acelasi timp, satisfac toate cerintele aplicabile legale si de reglementare. Acest lucru are ca scop sporirea satisfactiei clientului prin intermediul aplicarii eficace a sistemului, ceea ce include procesele care asigura imbunatatirea continua, ca si conformitatea la cerinte.
Presedintele consiliului de administratie al Doha Bank, R. Seetharaman, a declarat: “Doha Bank s-a straduit dintotdeauna sa sustina standardele globale si suntem mandri ca am obtinut primii in Qatar aceasta certificare pentru standardele calitatii. Cele mai inalte standarde in furnizarea de servicii cer o introspectie neintrerupta a calitatii, asigurarea eficientei furnizarii si comoditate pentru clienti, lucruri pe care noi ne-am angajat sa le oferim urmand cele mai bune practici si standarde internationale. Odata ce Doha Islamic si-a obtinut recertificarea ISO9001:2008, ne vom continua drumul spre scopul pe care il avem: sa oferim cea mai buna calitate posibila. Aceasta realizare ne intareste angajamentul prin care garantam ca punctul central al afacerii noastre este clientul, si ca el va primi cele mai bune servicii de pe piata.”
Directorul executiv al Doha Islamic, Nael Zahi R. El Zagha, a adaugat: “Fiind ghidata de consiliul de administratie, echipa manageriala a Doha Islamic a incercat, inca de la inceput, sa adopte cele mai bune practici bancare islamice, aderand la standarde globale, cu scopul de a oferi clientilor sai servicii in acord cu legea islamica (Shariah). Atingand standardul ISO 9001:2008, Doha Islamic continua sa garanteze ca standardele internationale implementate in toate sucursalele sale ne dau posibilitatea de a ne servi mai bine clientii valorosi.” sursa: www.gulf-times.com