Alpharetta, Georgia. 1 octombrie 2012. Saince, Inc., un furnizor de servicii avansate de transcriere medicala si de documentare clinica dedicate spitalelor si retelelor digitale integrate (IDN), a anuntat astazi ca a primit certificatul ISO 9001 (managementul calitatii) si certificatul ISO 27001 (securitatea informatiei) pentru centrele sale de servicii si de solutii.
In calitatea sa de companie de transcriere medicala si de documentare clinica care a inregistrat cea mai rapida crestere pe plan national, Saince si-a castigat reputatia de a le oferi clientilor sai servicii de cea mai inalta calitate. Acestia asteapta tot mai mult servicii de documentare de calitate superioara din partea furnizorilor lor, fiind, de asemenea, preocupati si de securitatea informatiilor personale privind sanatatea pacientilor lor.
Preocuparile legate de calitatea si securitatea serviciilor devin si mai numeroase atunci cand pe piata exista modele reusite de furnizare a serviciilor la nivel mondial, puse la dispozitie de standardele internationale ISO. Saince garanteaza supravegherea directa si aplicarea standardelor de calitate in toate activitatile sale, certificarile ISO 9001 si ISO 27001 ale standardelor publicate de Organizatia Internationala pentru Standardizare din Geneva fiind o dovada in acest sens, confirmand calitatea si securitatea practicilor si proceselor aplicate de companie.
“Dintotdeauna am pus accentul pe producerea unor documente de inalta calitate, iar aceasta certificare ISO 9001 confirma faptul ca politicile si practicile noastre sunt concepute pentru a garanta ca ne mentinem constant standardele,”
a declarat Raghu Vir, presedintele Saince.
“Furnizorii de asistenta medicala sunt intotdeauna preocupati de datele de sanatate cu caracter personal, iar noi ne-am implementat cele mai bune practici posibile pentru a asigura ca indeplinim sau depasim standardele internationale privind protejarea informatiilor prin obtinerea certificarii ISO 27001 pentru managementul securitatii informatiei.”
ISO 9001:2008: Familia de standarde ISO 9000 abordeaza diferite aspecte ale managementului calitatii si cuprinde cel mai cunoascut standard al Organizatiei Internationale pentru Standardizare, ISO 9001:2008.
Standardele ofera indrumari si instrumente pentru companiile si organizatiile care isi doresc sa garanteze ca produsele si serviciile lor indeplinesc constant cerintele clientilor si ca isi imbunatatesc constant calitatea. ISO 9001:2008 stabileste o serie de cerinte referitoare la sistemul de management al calitatii. Standardul se bazeaza pe un numar de principii de management al calitatii, printre care se numara orientarea catre clienti, motivarea si implicarea conducerii superioare, abordarea orientata catre procese si imbunatatirea continua. Utilizarea standardului ISO 9001:2008 le ofera asigurari clientilor ca vor primi produse si servicii de buna calitate, un aspect care, la randul sau, ii ofera avantaje comerciale companiei care si-a implementat standardul.
ISO 27001:2005: Acest standard ISO specifica cerintele pentru elaborarea, implementarea, administrarea, monitorizarea, analizarea, mentinerea si imbunatatirea unui sistem documentat de management al securitatii informatiei luand in considerare ansamblul riscurilor din cadrul organizatiei. ISO 27001:2005 cuprinde cerinte privind implementarea unor masuri de control personalizate in functie de nevoile organizatiilor sau ale anumitor parti/departamente/activitati ale organizatiilor.
Saince este una dintre marile companii furnizoare de servicii de transcriere medicala si de documentare clinica; compania ofera un pachet de solutii si de servicii care ajuta spitalele si retelele digitale integrate sa isi consolideze si sa isi integreze nevoile de documentare clinica. Serviciile Saince au fost concepute pentru a imbunatati productivitatea, pentru a simplifica fluxul de lucru si pentru a reduce costurile in mod semnificativ. Mai multe informatii pot fi consultate la adresa: www.saince.com.