Doha, Qatar. 3 ianuarie 2012. Ahlibank (www.ahlibank.com.qa) a primit certificarea ISO 9001:2008 pentru operatiunile sale centrale. Conceput de Organizatia Internationala pentru Standardizare, sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 impune un standard recunoscut la nivel international in privinta proceselor de asigurare a calitatii, care garanteaza ca produsele si serviciile unei companii sunt conforme celor mai bune practici internationale.
Recunoscut in peste 150 de tari, ISO 9001:2008 stabileste standarde exigente in privinta sistemului de management aplicat de banca, asigurand o abordare sistematica a asteptarilor clientilor si satisfacand in acelasi timp cerintele prevazute de legile si reglementarile aflate in vigoare.
Pentru a obtine aceasta certificare iso 9001 atat de exigenta si de riguroasa, Ahlibank a intreprins activitati de reorganizare si de centralizare a tuturor operatiunilor bancare care se desfasoara in sediul sau central, in vederea stabilirii unui control operational, a standardizarii politicilor, practicilor si procedurilor si a optimizarii utilizarii competentelor reunite.
Comentand pe marginea evenimentului acreditarii, presedintele consiliului de administratie al bancii, dl Salah Murad, a declarat: “Suntem incantati ca am primit aceasta certificare ISO 9001. Ea reprezinta inca o dovada a angajamentului nostru de a indeplini cerintele recunoscute international in privinta managementului calitatii, la toate nivelurile organizatiei noastre, si de a ne concentra toate eforturile in directia dobandirii unei abilitati inegalabile de a indeplini asteptarile stimatilor nostri clienti.” (dupa o stire gulf-times.com)