Cuprinsul Catalogului de asistenta tehnica ISO

Dezvoltarea talentului – Catalogul de asistenta tehnica ISO si de programe de formare pentru membrii ISO

CUPRINS:

1. Tipuri de activitati – Asistenta tehnica si servicii de formare
1.1 Asistenta tehnica
1.2 Servicii de formare
2. Trasaturi ale asistentei tehnice ISO
2.1 Domeniu si finantare
2.2 Criterii de participare
2.3 Orientarea spre obiective
2.4 Importanta cererii.
2.5 Concentrarea asupra punerii in practica
2.6 Materiale si publicatii de referinta pentru formare
2.7 Echilibrul geografic
2.8 Evaluarea impactului
3. Trasaturi ale serviciilor de formare
3.1 Domeniu si finantare
3.2 Criterii de participare
3.3 Obiective si grupuri tinta pentru cursurile de servicii de formare
3.4 Evaluarea impactului
4. Asistenta tehnica ISO – Zonele acoperite.
4.1 Siguranta alimentara (TA 1)
4.2 Mediul inconjurator, schimbarile climatice si managementul energiei (TA 2)
4.2.1 Sistemele de management al mediului (TA 2.1)
4.2.2 Schimbarile climatice (TA 2.2)
4.2.3 Analiza ciclului de viata(TA 2.3)
4.2.4 Managementul energiei (TA 2.4)
4.3Evaluarea conformitatii si inlesnirea afacerilor (TA 3)
4.4 Implicarea consumatorilor in standardizare (TA 4)
4.5 Securitatea sociala (TA 5)
4.6 Responsabilitatea sociala (TA 6)
4.7 Securitatea informatiei (TA 7)
4.8 Sprijin pentru construirea infrastructurii privind standardizarea (TA 8)
4.8.1 Forumul pentru presedintii consiliilor de administratie ai organismelor nationale de standardizare (TA 8.1)
4.8.2 Consolidarea puterii la nivel institutional a membrilor ISO din tarile in curs de dezvoltare (TA 8.2)
4.8.3 Fixarea de strategii privind standardizarea nationala (TA 8.3)
4.8.4 Stabilirea de legaturi intre organizatiile de promovare a afacerilor si organismele nationale de standardizare (TA 8.4)
4.8.5 Curs privind adoptarea si recomandarea standardelor internationale (TA 8.5)
4.8.6 Rolul standardelor in dezvoltarea economica si inlesnirea afacerilor (TA 8.6)
4.8.7 Cresterea capacitatilor IT&C (TA 8.7)
4.8.8 Cresterea capacitatilor din comunicatii si marketing (TA 8.8)
4.8.9 Finantarea organismelor nationale de standardizare – Sustenabilitatea financiara a organismelor nationale de standardizare (TA 8.9)
5. Serviciile de formare ISO – Cursuri
5.1 Proceduri pentru secretarii ISO (TS 1)
5.2 Participarea sporita la standardizarea internationala (TS 2)
5.3 Intocmirea standardelor in acord cu Directivele ISO/IEC, partea a 2-a, folosind modelul ISO STD (TS 3)
5.4 Folosirea modelului ISO STD: sfaturi practice (TS 4)
5.5 Anuarul global ISO si extinderea comitetelor nationale “oglinda” (TS 5)
5.6 Introducere la serviciile electronice sau e-serviciile ISO (TS 6)
5.7 Servicii electronice pentru secretarii ISO (TS 7)
5.8 Expert ISO in standardizarea internationala (curs online) (TS 8)
5.9 Marketingul si promovarea standardelor internationale ISO (TS 9)
5.10 Bunele practici de standardizare (TS 10)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in ISO. Bookmark the permalink.