Unitatea de asistenta servicii obtine certificatul ISO 9001

Unitatea de asistenta servicii Aflac castiga prestigioasa certificare pentru managementul calitatii ISO 9001

Columbus, Georgia. 20 iunie 2012. Aflac, cel mai mare furnizor de asigurari complementare din Statele Unite si cea mai importanta societate de asigurari de viata din Japonia din punct de vedere al politelor in vigoare, a anuntat astazi ca unitatea de asistenta servicii a companiei a obtinut ravnita certificarea sistemului de management al calitatii, ISO 9001:2008. Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO) este cel mai mare dezvoltator si editor de standarde internationale din lume.

In urma finalizarii unei examinari cuprinzatoare a sistemului implementat de unitatea de asistenta servicii Aflac, SRI Quality System Registrar, un organism de certificare acreditat, recunoscut international, a constatat ca sistemul de management al calitatii aplicat de unitatea de asistenta servicii Aflac este un sistem puternic, care indeplineste standardele necesare certificarii ISO.

Reprezentand o componenta cheie a operatiunilor Aflac, unitatea recent certificata ISO tipareste si furnizeaza toate politele, bonurile, facturile, scrisorile si notificarile destinate clientilor externi si clientilor interni. Unitatea distribuie, de asemenea, si material informativ referitor la vanzarile de pe teren si la diversele produse si pachete oferite de companie, oferind suport departamentului de marketing.

“Obtinerea certificarii ISO pentru un departament atat de esential afacerii noastre confirma angajamentul companiei noastre fata de excelenta,” a declarat vicepresedintele Aflac, Eric Seldon. “Acest lucru arata ca Aflac munceste din greu penru a asigura distribuirea eficienta a beneficiilor, serviciilor si informatiilor pentru asigurati si pentru administratorii de cont, astfel incat ei sa se poata concentra asupra a ceea ce conteaza cel mai mult pentru ei atunci cand apar imbolnaviri sau accidente.”

Standardele ISO au ca baza un consens international asupra bunelor practici de management al calitatii, care impun procese viguroase de management al afacerilor si o documentatie la fel de consistenta referitoare la modul in care compania isi atinge obiectivele, ca si un serviciu clienti excelent. Procesele unitatii de asistenta servicii vor fi auditate anual pentru a garanta ca Aflac isi mentine standardele de certificare ISO.

“Suntem incantati ca Aflac a demonstratat o implementare eficace a sistemului de management,” a spus A. Joseph Falcsik, vicepresedintele SRI. “Certificarea ISO 9001 le ofera dovezi clientilor, furnizorilor si angajatilor companiei despre angajamentul acesteia de a furniza produse de calitate si de a le oferi satisfactie clientilor.”

ISO 9001:2008 este o certificare bazata pe procese, care recunoaste organizatiile capabile sa faca o legatura intre obiectivele de afaceri si eficienta operatiunilor lor. Potrivit ISO, companiile ca Aflac, care obtin certificarea sistemului lor de management, si-au demonstrat urmatoarele caracteristici:
– Si-au implementat sisteme de management al documentatiei si inregistrarilor in conformitate cu standardul ISO 9001:2008;
– Si-au demonstrat angajamentul de a pune la dispozitie un serviciu clienti de calitate;
– Si-au stabilit obiective solide de afaceri, care pot fi urmarite in functie de eficacitatea operatiunilor;
– Si-au implementat cu succes un sistem de documentare a sistemului de management.

Produsele de asigurare individuala si colectiva oferite de Aflac protejeaza peste 50 de milioane de oameni din intreaga lume. 2012 este cel de-al saselea an consecutiv in care Aflac a fost recunoscuta de revista Ethisphere drept cea mai etica companie din lume si cel de-al paisprezecelea an in care revista FORTUNE a recunoscut Aflac drept una dintre cele mai bune 100 de companii unde se poate lucra. Pentru mai multe informatii, vizitati www.aflac.com sau www.espanol.aflac.com.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Stiri. Bookmark the permalink.