GfK Austria: Certificare obtinuta cu succes a segmentului de cercetare

GfK Austria: Certificare obtinuta cu succes a segmentului de cercetare online pentru bunuri de larg consum

The Financial, Viena. Segmentul de cercetare online pentru bunuri de larg consum al companiei GfK a avut succes in a obtine certificarea normei internationale ISO 26362. Aceasta reprezinta o confirmare de catre o autoritate independenta a reputatiei sale de profesionalism si integritate.

Procedurile structurate, verificate si documentate sunt fundamentale pentru indeplinirea serviciilor profesionale in contextul studiului de piata. Certificarea normei ISO 26362 obtinuta de un segment de cercetare online pentru bunurile de larg consum ofera operatorilor angajati in proces o ocazie de a-si demonstra validitatea pretentiilor exprimate:

” Odata cu certificarea ISO, ne dorim sa dovedim restului lumii atitudinea noastra profesionala privind indeplinirea tuturor planurilor noastre legate de studiul de piata- in cazul de fata, a studiului de piata online,”

explica Peter Pusam, director de operatiuni la GfK Austria.

O dovada a reputatiei profesionale
Dr. Holger Mühlbauer, cel care s-a ocupat de verificarea standardelor austriece la Viena, oras in care GfK Austria isi are sediul central, a intampinat cu bucurie oportunitatea unei certificari voluntare: ” ISO 26362 este o referinta de norme international recunoscuta pentru operatorii cercetarii de piata privind bunurile de larg consum. O certificare data de o autoritate independenta permite companiilor bine cunoscute in sectorul studiului de piata si de opinie sa faca dovada reputatiei sale si sa o declare in fata competitorilor sai.”

GfK Austria a indeplinit cu succes aceasta sarcina in 2010. Mai bine de 60 de ani de experienta in mediul cercetarii de piata, plecand de la baza sa din Viena, coroborat cu faptul ca fiecare membru al personalului isi intelege rolul in furnizarea de servicii pentru clientii sai, totul a format o structura solida si sanatoasa pentru un test trecut cu brio. “Am avut incredere ca indeplinisem deja criteriile necesare obtinerii certificarii. Cu toate acestea, e foarte placut ca faptul sa-ti fie confirmat de catre un organ oficial.” a declarat incantat Pusam.

Spre deosebire de celelalte institute, segmentul de cercetare online pentru bunuri de larg consum al companiei GfK Austria este recrutat exclusiv offline. Peter Pusam conchide: “Cu aceasta certificare, avem ocazia de a oferi documentatie la standardele noastre in termeni de calitate si incredere si, procedand astfel, ne putem intari pozitia fruntasa in domeniul studiului de piata online.”
sursa: http://finchannel.com/

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Stiri. Bookmark the permalink.