NetService investeste in noi practici si obtine certificarile OHSAS 18001 (securitatea muncii) si ISO 14001 (mediu)
22 mai 2012. In procesul sau continuu de cautare a excelentei produselor si serviciilor oferite clientilor, compania braziliana NetService, specializata in integrarea solutiilor IT si telecom, a obtinut doua importante certificari internationale, certificatul OHSAS 18001 (sanatate si securitate la locul de munca) si certificatul ISO 14001 (managementul mediului ambiant). OHSAS 18001 este un standard care le permite companiilor sa anticipeze si sa gestioneze posibilele riscuri asociate sanatatii si sigurantei angajatilor, in timp ce ISO 14001 este un standard international conceput pentru a ghida eforturile companiilor in directia rezolvarii problemelor legate de protectia mediului.
Pe langa faptul ca evidentiaza avantajele competitive ale companiei in segmentul integrarii IT, certificarile intaresc si angajamentul NetService de a adopta masuri preventive, de educare a angajatilor si de gestionare a impactului asupra mediului, promovand si incurajand adoptarea unor practici care contribuie la sanatatea si la securitatea propriului personal.
Aceste eforturi se reflecta in imbunatatirile de ansamblu si in beneficiile generale rezultate din activitatile pe care compania le executa si le ofera clientilor sai, printre care se numara, printre altii, Vale, Vallourec& Mannesmann, Usiminas, Banco Mercantil, Guvernul statului Minas Gerais, Tribunalul de Justitie al statului Espírito Santo si Prefectura municipiului Vitória.
Roseane Sousa, coordonatoarea calitatii din cadrul companiei, afirma ca aceste certificari atesta ca NetService este o companie structurata conform celor mai stricte standarde ale calitatii, fiind capabila sa ofere cele mai bune practici si cele mai bune servicii de pe piata. “Obiectivul nostru este de a obtine o dezvoltare durabila, de a garanta conformitatea cu politicile de siguranta si de sanatate in compania noastra si de a promova, de asemenea, imbunatatirile aduse calitatii vietii angajatilor nostri si comunitatii in care traim”, a declarat Sousa.
Procesul de certificare a debutat in primul trimestru al anului 2011 si a avut ca punct de plecare un mare proiect complex care viza schimbarea procedurilor si cresterea sensibilizarii angajatilor fata de diverse probleme. In 2011 au fost luate mai multe masuri care aveau ca obiectiv aderarea companiei la standardele internationale, una dintre masuri fiind crearea unui SMI – sistem de management integrat – care trebuia sa unifice sistemele ISO 9001, OHSAS 18001 si ISO 14001.
Axandu-se pe obtinerea celor trei certificari, compania a reusit sa isi implementeze prin eforturi continue un sistem consolidat de management, bazat pe cele mai bune practici din domeniul sanatatii, securitatii si mediului inconjurator, care garanteaza calitatea serviciilor puse la dispozitia clientilor.
Pe langa alte masuri specifice, si implementarea unui program de colectare selectiva, formarea unei brigazi de urgenta, elaborarea planului de raspuns la situatii de urgenta, supravegherea impactului pe care il au zonele administrativa si operationala asupra mediului au fost puncte bifate in timpul proiectului de certificare.
Cu sediul in Belo Horizonte, NetService are sucursale si in São Paulo, Espírito Santo, Brasília, Rio de Janeiro, Sergipe, Pernambuco, Pará si Maranhão. Compania mai detine si certificarea ISO 20000 pentru managementul serviciilor IT. Pentru mai multe informatii, vizitati www.netservice.com.br.