Responsabilitatea manageriala in cadrul ISO 9001

Functia de management joaca un rol important in cadrul ISO 9001, un standard ISO pentru managementul calitatii.

Familia de standarde ISO 9000 elaborata de Organizatia Internationala pentru Standardizare pune accentul pe definirea rolului managementului in cadrul unei companii care doreste sa obtina certificare ISO 9001.

Pentru a fi conform specificatiilor si cerintelor standardului mentionat anterior si anume standardul ISO 9001 pentru managementul calitatii, echipa manageriala trebuie sa demonstreze o angajare neconditionata in alocarea tuturor resurselor necesare planificarii si implementarii unui sistem de calitate pentru intreaga structura corporativa implementatoare.

Echipa de conducere joaca un rol activ in stabilirea obiectivelor de calitate presupuse de ISO 9001, delimitand si selectand personalul necesar pentru implementarea acestora si participand la diverse actiuni de control si verificare pentru comensurarea gradului de conformitate al companiei fata de specificatiile standardului.

Familia de standarde ISO 9001 promoveaza o adevarata filosofie a managementului calitatii, avand ca obiectiv central obtinerea satisfactiei consumatorului prin intermediul unor metode care se bazeaza pe conceptele de imbunatatire continua si livrare a produselor fara defecte.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
This entry was posted in Articole. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *